marți, 15 aprilie 2008

Stau in birou ,cu o carte de neurologie in fata si cu o cafea intr-o cana cu pisici negre.Cred ca am citit pagina asta de 2 ori dar...nu am retinut nimic.Gandurile imi zboara aiurea.Mi-am amintit de o dedicatie primita pe prima pagina a unei carti de versuri.Dedicatie din partea autorului:"pentru un trandafir pe care l-am vazut plangand" .Eram intr-un moment greu al vietii mele.Lansam o carte de versuri scrise de sora mea.Numai ca ,ea nu era cu noi.Ne privea de sus,dintre ingeri(Vreau sa cred ca ingerii exista)
Cum mai zboara timpul..
Suna telefonul..ma duc sa raspund..O voce feminina turuie ceva..un nume..o firma un sondaj..Incerc sa o intrerup,ii spun ca nu ne intereseaza..Ma contrazice..Imi spune ca ar vrea sa vorbeasca cu o persoana de sex masculin cu vrasta cuprinsa intre..Da ..si eu as vrea sa vorbesc cu Lenny Kravitz..50 %rezolvat(eu vreau)..
Of..ce faceam??! A..invatam la neurologie..
Cred ca pisicile negre de pe cana mea sunt de vina!

Un comentariu:

Screeach spunea...

(Exista!) ... cred ca fiecare il are pe al lui, si mai cred ca al meu inghite multe kkt uri ca sa scap eu de toate nenorocirile in care ajung mereu ... ce zici de o cana cu un ":)" ... poate ai scapa de cateva idei