joi, 24 aprilie 2008

in seara asta este foarte frig...Aproape ca-mi vine sa ma uit pe geam sa vad cum cad frunzele ..Mi-am pus un hanorac,soste..Cred ca am chef de un ceai cald.Ceai african.Am aprins si un betisor parfumat,poate face cald..
Imi amintesc de vremea cand eram copil,in casa strabunicii.Seara beam ceai fierbinte(nu african)Parca si vad cum imi aducea cana de ceai pe o tava,cu zaharul alaturi si nelipsitul servetel alb.De multe ori,dupa cina,ma bagam in pat si-mi puneam cana de ceai pe lada patului.Lada aceea pe care gaseam tot ce aveam nevoie..cateva carti,niste pixuri,o veioza,cate o alifie buna la toate..si multe alte nimicuri atat de importante.Stateam invelita cu plapuma pana la gura,plapuma aceea galbena cu cearceaf brodat si apretat,si ma uitam la televizor.Televizorul alb negru prin care vedea o fetita lumea.Si puneam tara la cale..pana adormeam.Si era asa cald si bine si cred ca in patul acela am visat mereu frumos.
Imi e dor de strabunica mea.Si de camera aceea de demult,de patul cu lada si de cana cu ceai fierbinte.
Nu imi mai e frig...

Un comentariu:

Screeach spunea...

in seara asta e ziua lui tata...>(