miercuri, 16 aprilie 2008

blue

Blue este furnica mea.Nu este o furnica adevarata,este o furnica de jucarie,dar este furnica mea.O cheama asa pentru ca este..albastra...
Ieri,furnica mea "de calatorie'' ,m-a certat.Am uitat sa va spun ca ea a fost insotitoarea mea in toate calatoriile mele mai importante.Statea cuminte invaliza,intre haine ,cosmetice si ciocolata..Cand ajungeam la destinatie iesea curioasa si isi lua locul ei pe noptiera de langa pat..
Ieri,in timp ce faceam curat intr-un morman de jucarii,am gasit-o pe ea,pe Blue.a privit cu ochii ei mari,albastri desigur,si parca ma intreba daca am uitat-o.''Sunt doar o jucarie intr-un sac de jucarii?''
Cred ca a trecut ceva de la ultima ei calatorie.Biata furnica a ramas acasa,intre masinute,ursuleti si alte ''necuvantatoare''.
Noua,oamenilor mari,ne lipsesc jucariile.Dar nu ne dam seama de asta..nu avem timp!Ne grabim mereu su uitam ca undeva,candva ,au fost niste copii care purtau numele noastre.

2 comentarii:

Screeach spunea...

hmm:) ... eu nu imi mai gasesc hipopotanul meu albastru, ii faceam injectii cand eram copil si ii ziceam Hipo.
Ma rog...ce mi o ramas in cap...o fost faza cu ciocolata...idem...nu plec nicaieri fara ciocolata si dimineata, gustul este necesar...

Screeach spunea...

Accident! la mine in spatele blogului! Acum ...
Cat de ciudat sa vorbesti despre ciocolata si sa auzi o frana, un bubuit, sa te uiti pe fereastra si sa vezi un accident...