marți, 1 aprilie 2008

aproape 2

...este aproape 2 aprilie am vrut sa spun..Nu imi este somn..si de aceea mi-am facut o cafea tare! Cred ca functionez dupa ora de iarna..
Am pe birou o vaza mare din care ma privesc ,rosii de emotie ,11 garoafe.Cateva au inflorit de-a binelea,majoritatea sunt inca boboci.Le privesc si eu..Frunzele lor rasucite imi fac pofta sa-mi rasucesc pe deget o suvita de par..
Parca si vad catedra ...acoperita cu o fata de ..catedra ..cred..(ca doar nu este o fata de masa!!).Pe catedra o vaza albastra si in vaza...nelipsitele garoafe.Pai..garoafele erau de baza!Impachetate frumos in hartie..prinsa cu bolduri .Si eu,in banca,pe randul de la fereastra.Nu pot preciza in ce banca pentru ca ,efectiv ,nu ma hotarasc in care scoala ,din cele 4 in care am invatat pana in clasa a IX-a,sa ma ''intorc''.Mereu am stat pe randul de la fereastra...mereu pe catedra era o vaza...in care, de multe ori ,erau garoafe!
Garoafe primeam si de ziua mea...de la colegii invitati la PETRECERE.Si tot garoafe ,de data asta presate,gaseam prin dictionare sau alte carti mai ''grele''.
Acum ..foarte rar mai primesc garoafe.S-au demodat..Eu le-am primit de la o doamna in varsta.
Este ora 22.30...Nu imi este somn..si de fapt cred ca nici nu vreau sa dorm.Am terminat si cafeaua..(promit ca nu-mi mai torn alta...)Cred ca ma duc sa citesc ceva..sau poate gasesc vreo discutie interesanta la televizor.Maine este o zi speciala...
Mie cu siguranta imi va fi somn!

Niciun comentariu: