vineri, 22 aprilie 2011

narcise galbene

- Da..zi repede..e ceva urgent?
-..am cumparat niste narcise .galbene.
-Bravo!hai ca vorbim cand ajung.


Curtea era plina de narcise.Albe si galbene.Sute de narcise.Cateodata,dimineata,le gaseam culcate la pamant.Cu siguranta vantul venise pe furis in patul noptii.Amandoi au privit stelele,au ras,au povestit si au adormit.Soarele i-a prins imbratisati,dar s-a facut ca nu-i vede.Avea ochii plini de roua.
Noapte a fugit rusinata,iar vantul s-a ascuns mai sus,in copaci.Cearceaful narciselor galbene a ramas ravasit.


 -Azi am cumparat narcise galbene
-Ce dragut..cat mai e firul?
-..habar nu am..miros asa frumos!


Le miroseam minute in sir."ai nasul galben''zicea strabunica''ai grija la albine'' si radea.
Oricat de multe rupeam nu se sfarseau niciodata.Oricine venea in curte primavara pleca cu cate un buchet mare de narcise.si lalele.


 -Mi-am cumparat niste narcise galbene!
-tie nu-ti placeau lacramioarele?
-Ba da.Dar inca n-au aparut..


   Narcisele astea galbene apasa butonul ''repeat''al primaverii de atunci.Primavara aceea cu nasul galben.

Daca as fi noapte,ai sti sa fii vant?Am privi impreuna stelele.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Întrebarea asta din final e senzațională.

monica spunea...

nu stiu dc e senzationala,dar cu siguranta mi-ar fi placut sa o aud macar o data!