vineri, 1 august 2008

duminica

hai sa ne trezim in dimineata ce vine impreuna!Tu te prefaci ca e duminica,ca nu te grabesti si ca dimineata asta e numai a noastra.Te ridici din pat doar dupa ce ma saruti pe spate,musai de doua ori,sa fiu sigura ca nu visez!Mergi incet spre bucatarie si faci o cafea in ibricul acela rosiatic.Mirosul cafelei sigur ma va trezi.Am sa cobor si eu din pat si am sa te sarut pe ceafa in timp ce tu torni laptele in cafea.Si ca dimineata asta sa fie perfecta,ne vom bea cafeaua stand turceste pe covorul din sufragerie,ascultand muzica.Ne vom privi in ochi si tu-mi vei numara alunitele.Va fi destul de greu..sti ca ma gadil!Buzele tale vor avea gust de cafea,ale mele de zahar cubic.Stiai ca ochii tai au picatele maronii!?cred ca nu..Si ca sa fie echitabil ..iti voi numara si eu zambetele.Ai cel putin vreo 10 feluri de a zambi.Si pentru ca sigur nu vei numara bine alunitele,drept pedeapsa,ma vei pieptana.Cum nu sti?!Nu e greu deloc.Duci mana sus,ca si cum ai vrea sa ma mangai pe crestet,apoi cobori cu peria de-a lungul parului si tot asa!Vezi nu este greu deloc!Ce bine ca e duminica!
Si daca tot este duminica ce-ar fi daca ne-am comporta ca si cum lumea ar fi disparut.Am ramas doar noi doi,eu cu parul mirosind a cafea si tu cu aroma cafelei in palme.Ce vrei sa facem azi?