miercuri, 4 iunie 2008

paradox

daca m-ar intreba cineva care este culoarea mea preferata..cred ca as raspunde:rosu.Floarea preferata..lacramioarele,trandafirii,freziile..macii..nu ma pot hotari.O melodie preferata...sunt o gramada!Nu pot spune ca am o mancare preferata,un cantec preferat ,o floare preferata,un oras preferat..Mi se pare ca asta ar minimaliza intr-un mod brutal capacitatea mea de a vedea lumea,ca m-ar saraci,m-ar limita etc.Daca de maine as fi pusa in situatia de a purta mereu o singura culoare,de a asculta mereu o singura melodie..etc...mi-ar fi imposibil!Si ar fi nedrept!Cu toate astea "trebuie''sa ne alegem un om cu care sa ne impartim viata,la bine si la rau...pana cand moartea ne va desparti..E adevarat ,oamenii sunt fiinte complexe,evolueaza,se schimba intr-un fel sau altul,secunda de secunda..dar totusi...sa alegi un singur om dintre atatia oameni!!??De unde sti care este??pe ce te bazezi?pe inima??pe instinct??pe ratiune??Bine,teoretic,te poti razgandi de cate ori vrei...dar practic...la un moment dat ramai la unul anume.De unde stim noi ca cel potrivit nu avea sa fie urmatorul??
Nu as putea alege cu sufletul impacat: vara sau iarna,marea sau muntele,rosu sau albastru,ciocolata sau masline verzi..Dar trebuie sa alegem sa privim in fiecare dimineata in aceasi doi ochi alesi,sa sarutam aceleasi buze,sa ascultam aceleasi soapte,sa ne cuibarim in aceleasi brate,sa plangem pe acelasi umar..si tot asa..pana cand moartea ne va desparti.
Ar fi multe de spus pe tema asta...

Un comentariu:

Ioana C. spunea...

eu uneori pot alege intre culori(in mod sigur negru),alimente,muzica(cu siguranta rock)...dar...nu pot schimba oamenii cu usurinta cu care schimb ciocolata sau tigarile...(cunosc totusi destui care pot face asta...).E important insa ca in fiecare zi sa putem privii aceiasi ochi cu naturalete,sa putem saruta aceleasi buze cu sinceritate...si sa nu ne fie rusine sa ne privim proprii ochi.(p.s.:frumos scris...m-am gandit de multe ori la asta...)