duminică, 28 septembrie 2008

toamna

Toamna miroase a focuri de frunze,a ploaie rece,a pamant si struguri capsunica.E frig.Simt cum frigul asta mi-a patruns pana in oase si nu pot sa scap de el.Adun castane reci si lucioase si netezesc amintiri mototolite demult.A inceput scoala.Pentru mine scoala s-a terminat de ceva vreme..

Am vazut ieri niste vrabii.Jucau x si 0 pe un gard de sarma-o tabla uriasa de joc.Fiecare vrabie se aseza intr-un patrat de sarma si astepta urmatoarea mutare.Afara mirosea a dovleac copt.
Imi este frig si imi este dor de mare.A trecut prea repede vara asta .
Castane,must,dovleac,pere,nuci,scoala,frig..toamna si dor de vara.

4 comentarii:

Ioana C. spunea...

dor de vara...dar si toamna are farmecul ei,e anotimpul imapacarii cu sinele,al nostalgiilor,al ploilor reci..al vremii dure dar blande cu sufletul.
Imi era dor de postarile tale in care ma regasesc atat de tare uneori:). Chiar ma gandeam azi la tn k n ai mai scris de mult.So welcome back!:*

monica spunea...

si eu ma mir ca nu am mai scris nimic..
imi place toamna..dar de data asta parca am inghetat mai devreme.sper sa-mi revin.:)

Screeach spunea...

hihi...trece, avem toti perioade in genul:)...

U. spunea...

Toamna este anotimpul ploilor.
Anotimpul amintirilor la o cana de ceai in fata unui foc.