miercuri, 21 mai 2008

Se anunta vreme rea.Cu ploaie si vant.Dumnezeu si-a tras deja obloanele gri.Nu deranjati!..
Azi este sarbatoare..deci nu se munceste!Tocmai de asta ..azi ma apuc de invatat! Sau..asa ar trebui..Astept un semn!
Imi place ploaia..privita prin sticla!Sunt dependenta de soare!fie el si cu dinti!soare sa fie!
cred ca era randul meu sa scriu..nu mai stiu!sti ca nu sunt atenta la amanunte..desi..parca tot eu am scris si ultima scrisoare!si penultima..Si..daca tot veni vorba,eu ti-am scris si prima scrisoare!Mai sti?scrisoarea aceea in care iti spuneam ca imi este dor de tine!Si..ca as vrea sa-ti spun o groaza de lucruri..Nu-mi mai citeste nimeni povesti la culcare.Hainele mele raman mereu acolo unde le pun..La fel si peria..parfumul..creioanele..
Am sa-ti mai spun si astazi ca imi este dor de tine..si..ma pregatesc sa-ti cumpar ceva frumos de ziua ta!Astept un semn!