marți, 22 iunie 2010

sufar ..de nuferi!

Ma bantuie, inca din copilarie,imaginea unui barbat iesind din apa cu un buchet de nuferi pentru o ea.Era un film rusesc,parca..daca nu ma insel ceva cu Bogumil!Asa il chema pe eroul masculin..sau asa imi amintesc.Avea barba.Secventa ce m-a marcat il reprezenta pe el cum iesea,siroind de apa,cu niste nuferi pentru o ea..cu palarie cu boruri largi.
   De atunci visez sa primesc un buchet de nuferi..fie ei si cumparati de la piata si nu smulsi direct din sufletul lacului..
    inca nu s-a intamplat..si sufar de nuferi!

2 comentarii:

Ioana C. spunea...

eu visez la un buchet de lalele negre...

monica spunea...

cand eram mica si am citit povestea "laleaua neagra" visam sa vad si eu una..aproape convinsa fiind ca nu exista asa ceva.Acum am si eu in curtea casei de vacanta lalele negre..sau o varianta de lalele negre...