luni, 2 martie 2009

un retardat

-De cand asteptam sa fac asta!spuse aprinzandu-si o tigara din pachetul ei.
-Ce ?Sa fumezi?
Femeia ,cu mainile la spate isi incheia sutienul negru scamosat.
_Sa ti-o trag,ranji Andrei
-Mie?Sau unei curve oarecare?
-Tie.Nu-mi plac curvele.Mai ales cele batrane.
-Esti un tampit, asta esti!mainile ei rulau nervoase ciorapii pe coapsele pistruiate.Asa-mi trebuie daca ma duc cu pusti.
-Imi placea mai mult cu par.Si lui taica-miu ii placea .Probabil te incurca ,e mai usor de ''intretinut'' asa!
-Esti tampit de-a binelea!mai bine ma car..e plin de obsedati
-O mai sti pe Sanda?
-Sanda care?
-Prietena ta din tinerete.Cu care iti beai cafeaua in balconul nostru amarat.Te uitai la mine ca la un retardat.
-Tu esti copilul Sandei?
Privindu-l,se aseza pe marginea patului si incepu sa-si caute tigarile printre cearceafuri.
-Ia-le !Andrei ii arunca pachetul si intra in baie.
-Erai un retardat!ii auzi vocea harjaita in urma lui.Si inca esti!macar tac-tu era barbat!tu esti un tampit,auzi?
dadu cu putere doi pumni in usa baii :Hai,iesi si da-mi banii!ma grabesc!
Baiatul iesi incheindu-se la blugi.Se opri in fata ei.
-Mereu ai fost urata dar macar atunci erai tanara.Mama era frumoasa.Avea pielea alba si..
-Sanda a murit?
-Nu-i treaba ta!De taica-miu nu intrebi?Desi..cred ca nu-l mai interesezi!Mai vrei?
-Ce?
-O tura!in amintirea zilelor de demult:Hortensiei 3,etajul 7.O camera mica ,un pat ce scartaia in mirosul altei femei.Un barbat mai tot timpul dispus si un baiat pe care-l priveai cu dispret.Ma credeai mut..
-Nu vorbeai niciodata!
-Ba am vorbit.I-am spus lui taica-miu ca stiu tot si ca vreau bani sa tac.M-a plesnit peste cap si a plecat.Cand s-a intors mi-a intins o tigara si mi-a spus ca-l voi intelege.
Nu am luat-o .L-am privit in ochi si i-am spus ca mama a plecat .
A inebunit de furie .S-a dus spre dormitor injurandu-ma .Eu radeam.Ma jucam cu el .
-Sanda nu l-a iubit niciodata.ii era scarba de barbati ,daca ma intelegi.
-Esti penibila!poti sa te cari.Isi baga mana in buzunarul de la spate si scoase niste bacnote mototolite.
-hai..du-te unde iti e locul!
-esti un tampit!
-Ai mai spus asta...Si tu o curva batrana ce tocmai ti-ai tras-o cu un tampit!
Inchise usa in urma ei si se intinse in pat cu fata in sus.

6 comentarii:

Ioana C. spunea...

foarte reusit scrierea,din pacate arata o fata a societatii de care incercam mereu sa fugim crezand ca daca n o aratam nimeni,niciodata n o sa o stie.

Ioana C. spunea...

reusita*

Screeach spunea...

Desi nu-mi plac oamenii urati, mai ales femeile , ea mi se pare frumoasa in mai multe moduri...
S-a pus o data problema sa ma duc la curve, cand eram mai mic, si mi-a spus o doctorita ca s-ar putea sa mor intr-un timp destul de scurt.. Cred ca daca citeam chestia asta, nu as fi avut nici o problema...

monica spunea...

ma bucur ca nu ai citit-o atunci!!:)) sunt si eu doctorita!:))

Screeach spunea...

dap, am tinut minte.
Dar nu cred ca esti genul care sa-mi spuna dupa un EKG ca in loc de un bloc de ramura dreapta am "o gaura-n inima..."

Mihaela Chelaru spunea...

Mi-a placut ideea insemnarii. Poate revii cu o continuare :)